Felanmälan

När det uppstår fel i din lägenhet eller i gemensamma utrymmen kan du dygnet runt göra en felanmälan här

Akuta fel

Vid akuta fel under övriga tider, ringer du din fastighetsförvaltares nummer som står i trapphuset. Felanmälan betraktas som akut när det föreligger risk att människor eller material kan komma till skada, eller när felet innebär avsevärd försämring i boendet.

Ej akuta fel

  • Vatten rinner ej ner till golvbrunn
  • Stopp i tvättställ
  • Porttelefon
  • Platta på spis eller ugn sönder
  • Tvättmaskin i lägenhet

Fel på kabel-tv-nätet anmäls direkt till Tele2/Comhems kundtjänst på telefon 0771-55 00 00.

    Ditt namn (obligatorisk)

    Din adress (obligatorisk)

    Telefon (obligatorisk)

    Fastighetsskötaren får gå in med huvudnyckel

    Husdjur

    Epost

    Ditt meddelande